Власники готелів у США чи не вперше після початку кризи планують підняти ціни на свої послуги, оскільки цього року очікується приплив бізнес-гостей.
За даними аналітичної компанії Colliers PKF Hospitality Research, показники заповнюваності готелів в минулому році зросли на 6%, тоді як ціни на номери залишалися стабільними.
Більший приплив мандрівників був у таких містах, як Вашингтон, Нью-Йорк та Сан-Франциско. Гірше в минулому році були справи у готелів, розташованих далеко від узбережжя. У 2011 році вони продовжать боротися за постояльців, зокрема, будуючи нові конференц-центри. Готелі високого рівня, такі як Хілтон, також відчувають нестачу в клієнтах.
За даними аналітичної компанії Colliers PKF Hospitality Research, показники заповнюваності готелів в минулому році зросли на 6%, тоді як ціни на номери залишалися стабільними.
Більший приплив мандрівників був у таких містах, як Вашингтон, Нью-Йорк та Сан-Франциско. Гірше в минулому році були справи у готелів, розташованих далеко від узбережжя. У 2011 році вони продовжать боротися за постояльців, зокрема, будуючи нові конференц-центри. Готелі високого рівня, такі як Хілтон, також відчувають нестачу в клієнтах.
Однак американські готелі, розраховані на мандрівників середньої руки, планують збільшити вартість своїх послуг. Як повідомляє New York Times, експерти прогнозують зростання цін у цьому сегменті.
Підвищення цін відбудеться завдяки зростанню попиту: збільшиться кількість ділових заходів та зустрічей. У цьому році, як очікується, їх стане на 8% більше, ніж у минулому. Багато компаній, скасували свої бізнес-переговори та конференції на час економічного спаду, планують організувати їх в 2011 році.
Як відзначають експерти, новина про подорожчання номерів у готелях може зіграти на руку орендодавцям: туристи, які не бажають переплачувати за проживання, швидше за все, звернуться до них.
Джерело: Prian.ru
0 коммент.:
Отправить комментарий