понедельник, 16 апреля 2012 г.

Українці активно віддають майно в заставу

Українці активно віддають майно в заставу

Ринок заставних відновлюється.

В Україні почав відроджуватися ринок заставних. Про це повідомив міністр юстиції Олександр Лавринович, повідомляє прес-служба відомства. «Після кризового 2009 року, коли в Україну нотаріально було завірено рекордно низька кількість договорів застав рухомого майна та застав нерухомого майна (іпотек), другий рік поспіль число цих договорів зростає в рази», - зазначив пан Лавринович.

Згідно зі статистикою минулого року нотаріуси завірили понад 106 тис. договорів про заставу рухомого і нерухомого майна, це в 3 рази більше, ніж у кризовий період.

Крім того, протягом 2011 року в Україну було завірено понад 36,6 тис. договорів іпотеки. З них договори іпотеки квартир і житлових будинків склали понад 23,2 тис.

1 коммент.:

Анонимный комментирует...

«Бенджамін Бріель Лі був дуже професіональним у всі часи, не відволікаючи мене від усього, що відбувається, якщо у мене були якісь запитання, він завжди був у відповіді. Це була моя перша покупка житла, я мало знав про процес позики, він дуже легко зрозумів речі, щодо яких у мене виникли запитання. Мені дуже сподобалось працювати з ним ».
Це кредитний офіцер, який працює з групою інвесторів, які готові фінансувати будь-який проект або позичити вам будь-яку суму з дуже низькими відсотками.
Зв’яжіться з Бенджаміном Бріелем Лі електронною поштою: 247officedept@gmail.com Whats-App Номер: + 1-989-394-3740.

Отправить комментарий